تجربیاتی درباره تور ارمنستان
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام انتخاب محلی برای سفر در نظر گرفته شود این است که باید از قبل تحقیق کنیم که جاذبه های گردشگری اون کشور یا شهر یا مکان های دیدنی و موزه ها و .... دقیقا چطور هستن یا در مورد هتل و محل اقامت پرس و جو کنیم همه این موارد برای یه سفر خوب قابل اهمیت می باشد مخصوصا اینکه زبان کشوری که داری بهش سفر میکنی رو بلدی یا کسی همراهت باشه که زبان بلد باشه من چند روز پیش به تعریف ها و سفارش دوستان قصد کردم که به ارمنستان سفر کنم و به دنبال یک تور ارمنستان مناسب قیمت و با کیفیت بالا بودم داشتم تو اینترنت سرچ میکردم و میگشتم که سایت http://armen-travel.ir/ به چشمم خورد البته من نتونستم از این سایت استفاده کنم چون هم دسترسی خوبی نداشت هم نتونستم اون چیزی که میخوام رو توش پیدا کنم برای من محل اقامت خیلی اهمیت داره یه خورده بیشتر گشتم و با سایت تور ارمنستان فاینداتور https://www.findatour.co/fa/international-tour/armenia آشنا شدم که هم دسترسی به قسمت های مختلف سایتش برام آسون و مناسب بود هم تونستم به راحتی یه تور مناسب برای سفرم انتخاب کنم و از سفر لذت ببرم .





:: برچسب‌ها: تجربیاتی درباره تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 771
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: